Brev:
Flytning nu og i fremtiden - 21 måneder
17. august 2022
Alder:
21 mdr.
Flytning nu og i fremtiden - 21 måneder
Hej Helen.
Min datter er 21 mdr gammel og vi flyttede fra hendes far da hun var 9 mdr.
For to mdr siden viser det sig der er skimmelsvamp i vores nuværende lejet hus, og vi flytter derfor igen her i september (samme by). Det piner mig at skulle give min datter hendes 3. hjem på 22 måneder! Synes selv at tryghed og genskabelighed og vaner er vigtigt for små børn. Når det er sagt, ville det være uforsvarligt sundhedsmæssigt at blive boende her, så der er ingen tvivl om vi SKAL herfra.
I den her tid, efter jeg er gået fra hendes far har jeg ingen partner haft hverken på den ene eller anden måde. Men her inden for de sidste uger har jeg mødt en mand som jeg er faldet pladask for, og kan mærke jeg gerne vil mere med ham - hen ad vejen. Vi har ikke travlt idet vi begge har hvert et barn. Det nye hus vi flytter ind i, er 85 kvm og er ikke egnet til en større familie. Han bor i eget og større hus og med tiden ville det falde naturligt at vi skulle bo hos ham. Men tankerne flyver rundt hos mig vedr. en flytning igen igen, det gør ondt indeni i forhold til min datter og “ustabilitet”.
Jeg havde hurtigt tænkt en tanke om det måske kunne passe med om et år hvor hun skal starte i børnehave (dagpleje nu) hvor hun har et skift alligevel. Men samtidig, hvis hun så skal flytte for 4. gang på 3 år!!! Wow…. Ved ikke om jeg kan tillade mig det overfor hende.
Det vil naturligvis også være nyt job for mig. Han bor 40 km herfra. Håber på et godt råd… 🙏🏼