Brev:
Trøske hos baby
21. maj 2023
Alder:
1 mdr.
Trøske hos baby
Hej Helen
Min lille dreng er nu 5 uger gammel og jeg synes, det går rigtig godt. Han er vist det man kan kalde "et nemt barn", og vi nyder ham rigtig meget;)
Han har fået nogle hvide belæginger på tungen og jeg tænker, at det nok er trøske. De er i hvert fald svære at få af, så tænker ikke at det er mælkerester.
Jeg har fået at vide, at man kan rense hans mund med dansk vand, må man gøre det eller er det gammeldags? Og hvad kan jeg ellers gøre? Jeg har ikke ondt i mine bryster, så tænker ikke, at jeg har svamp, og han er heller ikke rød i bleområdet.
Glæder mig til at høre fra dig :)
Hilsen
Karina