Brev:
Født med bule i hovedet
8. maj 2024
Alder:
2 mdr.
Født med bule i hovedet
Kære Helen.
Vi har en datter, som er født den 14. marts, efter en langvarig og hård fødsel. Da hun blev født, havde hun en meget stor bule i hovedet. Vi fik at vide, at den ville fortage sig og gradvist blive mindre - det har den også gjort, men den er stadig tydelig, så tydelig at folk stadig kan kommentere på den og spørge til, hvad det er.
Jeg spurgte lægen til 5 ugers undersøgelsen, og hun virkede ikke bekymret. Jeg synes dog, at det er lidt mærkeligt, at bulen kan sidde så længe - er det normalt? Og bør jeg søge læge igen? Hvornår bør den forsvinde?
Tak for hjælpen.
Hilsen
en bekymret mor