Brev:
Væskebehov under amning
16. marts 2024
Alder:
1 mdr.
Væskebehov under amning
Kære Helen
Vores lille dreng er nu 5 uger gammel, og jeg synes det går rigtig fint, han trives, og jeg er så lykkelig for at have fået ham;)
Jeg er en person, som aldrig har følt særlig stor tørst, og jeg kan naturligvis godt mærke, at jeg tørster lidt mere nu - tænker, at det nok skyldes hormoner osv. I hvert fald sveder jeg også mere, end jeg plejer...
Jeg forsøger at have en vandflaske stående ved siden af mig når jeg ammer, men jeg er i tvivl om, hvor meget vand jeg egentlig behøver drikke under amning?
Hilsen
den lykkelige mor