Brev:
Hvornår skal man begynde at øve sengetid?
4. januar 2014
Alder:
2 mdr.
Hvornår skal man begynde at øve sengetid?
Hej Helen.
Kommunens sundhedsplejerske har sagt at her det første lange stykke tid med vores lille datter, der styrer hendes behov hundrede procent slagets gang hvorfor man heller ikke kan etablere sengetider, eftersom spædbarnet ingen rytme har og den ene aften måske sover helt forskelligt fra aftenen før.
Så for tiden er hun jo bare der hvor vi er, og vi følger hendes behov som er meget forskelligt fra dag til dag.
Så hvornår vil du sige, at det er relevant at etablere sengetid forstået på den måde at nu er klokken xx, så skal du i seng og sove?
Der går vel lang tid før hun er i stand til at forstå det koncept?
Tak :)