Brev:
Må jeg vække hende?
12. januar 2010
Alder:
3 mdr.
Må jeg vække hende?
Kære Helen
Ja så er jeg allerede på banen igen :) Jeg skal gøre det meget kort denne gang.
Vi er nu i fuld gang med at lærer vores lille pige at falde i søvn uden at blive vugget. Jeg har læst bogen - God nat min skat, en guide til rolige nætter - synes der står en del i den som vi kan prøve at bruge, der står bla. at man skal stole på at det man gør er det rigtige hvis ens fornemmelse siger det, og det tror jeg ikke vi har været for gode til.
Nu til mit spørgsmål:
Lillepigen kan om dagen sove helt op til 4 timer i streg når hun bliver puttet til sin formiddagslur og det går ud over den samlede dags rytme hvilket er rigtig træls, er det ok at vække hende efter fx. 3 timer så der ikke går så meget kuks i det, eller skal jeg bare lade hende sove de 4 timer og så accepterer at hun måske kun får 2 lurer disse dage?
Med venlig hilsen
Albertes mor