Brev:
14 uger og morglad
20. oktober 2022
Alder:
4 mdr.
14 uger og morglad
Kære Helen
De sidste par dage har vores baby skreget som en stukken gris om eftermiddagen/aftenen, når min mand har taget over, for at jeg kunne hhv. være lidt sammen med storebror og lave mad.
Her til aften prøvede jeg så at tage ham i armene, mens han skreg. Og så faldt han helt til ro og ville lege. Min mand tog ham lidt igen mens jeg spiste. Samme resultat. Han skreg.
Ligger der et udviklingsspring i disse uger? Eller kan det skyldes øget bevidsthed om, hvem der er mor (alias "mælkebaren") /far?
Han tygger i alt, inkl. os, og savler, så der er nok også nogle små bisser, der arbejder i tandkødet. Han øver sig så flot i at bruge bideringe :-)
Når jeg har ammet ham, kigger han intenst på mig, smiler dejigt og vil snakke. Han falder kun sjældent i søvn efter amning om dagen. Hvis jeg ikke kigger på ham, ligger han tit bare og stirrer. Det er ret skægt.
Bedste hilsner
Maria Louise