Brev:
Bange pige på 2½
14. juli 2004
Alder:
2 år, 6 mdr.
Bange pige på 2½
Jeg har et dejligt barnebarn, en pige på 2½ år.
Hun er ørebarn og selvsagt rædselslagen for alt der hedder læger.
Nu er der så gennem længere tid sket det at hun også bliver bange for så mange andre ting. Det kan være hvis vi kører gennem en skov at så siger hun `mig bange`.
Hun har fået en lillesøster ca 4 mdr gammel som hun bare elsker.
Børnene bliver bare passet i hoved og rø... det er bare så dejligt.
Kan du give mig en forklaring på dette så ville jeg blive rigtig glad.
Hilsen Besse.