Brev:
Opdate på flaske og søvn
25. maj 2018
Alder:
4 mdr.
Opdate på flaske og søvn
Hej Helen.
Tak for din super gode besvarelse på vores Problematik med vores lille søn. Dejligt man altid kan få hjælp ved dig og en rigtig god Hjælp.
Vi tog til ørelægen og han havde massiv væske På ørerne især det ene. Få dage efter fik han mellemørebetændelse og trommehinden sprang på det ene øre. Vi følges nu hos ørelægen og skal ses igen i juni Og igen i august. Så nu er der en plan.
Vi er startet zoneterapi op for at booste hans Immunsystem.
Han er startet op med 1 flaske om dagen, hvilket Han nu gerne vil tage. Så det går meget fremad syntes vi. Dog har jeg lige 2 spørgsmål.
1: skal han have afføring hver dag nu han får 1 flaske om dagen? Han plejer på amning at
Have hver 4 dag?
2: nu er natterytme ved at indfinde sig med Amning 1-2 gange om natten.
Er dette forventelig rytme?
Vi vil fortælle dig blot som opdate at vores den Store dreng har det rigtig godt og alle de ‘små Udfordringer’ han havde som baby/lille barn Med søvn/sygdom mm er helt væk.
Med venlig hilsen
Mie.