Brev:
Barnevogn med putteritual
7. marts 2017
Alder:
3 mdr.
Barnevogn med putteritual
Hej Helen,
Tusind tak for dit svar.
Jeg har som sagt på din anbefaling indført et putteritual ved lur, jeg har ændret det ift dit sidste brev så jeg nu ammer, giver barnevognsdragt på, ammer igen og derefter i liften (det er ikke altid det virker, han vågner nemt når jeg flytter ham).
Mit spørgsmål går på om jeg skal gøre noget markant anderledes når jeg bruger barnevognen til transportmiddel?
Jeg bruger selvfølgelig barnevognen når jeg skal ned i byen, og det er desværre ikke altid det passer med at min søn skal ud til en lur, der bruger jeg også den samme barnevognsdragt. Derfor er jeg lidt i tvivl om det kan forvirre ham? Så han tror han er ved at blive puttet, selvom han slet ikke er træt.
Jeg har selvfølgelig mulighed for at køre i bil, eller bruge noget andet overtøj, men jeg er meget glad for hans barnevognsdragt - har det noget at sige?
Jeg forsøger at gøre barnevognen mere "legevenlig" når jeg bruger den til transport og sikre han får lidt legetøj indenfor rækkevidde - men er det nok til at "bryde" hans forbindelse til lur. Eller er det bedst kun at bruge barnevognen til at sove i?