Hun vil bare ikke sove - 12 mdr.

18. juni 2014

Kategori:
Alder:
12 mdr.

Hun vil bare ikke sove - 12 mdr.

Hej Helen

Jeg skriver til dig fordi jeg har store problemer med at få min 1 året datter til at sove om aftnen, jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, prøver alt muligt, til sidst falder hun da også i søvn efter hun har stilt sig op 100 gange og grint og grædt og strittet imod, jeg prøver alt.

Jeg plejer at give hende mad kl 18. Bad lidt efter, ammer, hvis hun ikke har spist så meget aftensmad så får hun go natgrød, børster ...

Annonce

... tænder og ligger jeg hende i seng .. Eller rettere prøver, op ned mange gange..
Der er ingen forskel på om hun får grød eller ikke grød eller om det er kl 19 eller 20 hun kommer i seng, der er modstand hele vejen.

Har du en opskrift på, hvad jeg skal gøre som måske ikke virker med det sammen men efterhånden, hun er en utrolig aktiv lille pige, så hun har nok også svært ved at slippe dagen.. Håber du kan hjælpe

Venlig hilsen
M

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Putning - 11 mdr.

Hej Helen, Jeg skriver igen, fordi min søn snart bliver 1 år gammel og skal...

1 år, mad og sove egen seng

Hej Helen, Lige lidt info om vores dreng. Han er en etårig, lattermild,...

19. april 2024 | Opdragelse | 12 mdr.

Temperament 12 mdr.

Kære Helen Vores søn på lidt over 1 år er gennem den sidste måned blevet...

30. marts 2024 | Amning | 14 mdr.

Ammestop nu

Kære Helen Jeg har en datter på knap 14 måneder, som stadig er meget...

27. marts 2024 | Udvikling | 11 mdr.

Rykker hår ud af hovedet

Hej Helen Min dreng bliver et år i april og han virker umiddelbar til at...

Annonce

Viden om børn:

Babynest

En babynest er oprindeligt en svensk opfindelse, som efterhånden har spredt sig over hele verden. Også i Danmark er det meget populært at bruge en nest til sit barn.

En babynest kaldes også en babyrede, og den bruges til at lægge dit barn i, når du gerne vil have, at dit barn skal føle sig omsluttet og holdt, og du ikke selv kan have dit barn i armene. Det vil sige, at hver gang du lægger dit barn fra dig, fordi du f.eks. skal ordne vasketøj, lave mad, tale i telefon eller...

Læs mere i Babylex

Dåb

Hvis du ønsker at få dit lille barn døbt i kirken, skal du henvende dig til kirkekontoret eller til præsten ved den kirke, hvor I gerne vil have jeres barn døbt. I aftaler så i fælleskab et tidspunkt for dåben, og I mødes også og taler om dåbsritualet, og hvordan det hele foregår.

I de fleste kirker foregår barnedåben som en del af søndagsgudstjenesten, men i nogle kirker arrangeres særlige dåbsgudstjenester f.eks. om lørdagen.

Før dåben skal I vælge mindst 2 og...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om dit barns udvikling. Bogen er propfyldt med nyttig viden for alle forældre!

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen.

Tak for dit svar - jeg gik 100% på ham og tommelfingeren. Det tog faktisk kun 3-4 dage, så ville han hellere ha sut end tommelfinger.

Tak fra Conrads mor