Brev:
Ingen søvn pga generende luft i maven
9. september 2010
Alder:
2 mdr.
Ingen søvn pga generende luft i maven
Hej Helen
Jeg er lige blevet medlem og har brug for nogle gode råd.
Min søn er 10 uger gammel og ellers en sund og glad dreng. Men han er utrolig generet af luft i maven. Han prutter hele dagen og han har svært ved at få en sammenhængende søvn, da han hele tiden vågner af det.
Når jeg kigger til ham efter han er vågnet, lugter det tit af prut nede i hans lift. Jeg kan altid få ham til at falde i søvn ved 10-11 tiden om aftenen og så sover han ca 5 timer, den er sikker hver gang. Så ligger jeg ham til brystet i sengen og så spiser han og falder i søvn i et par timer. Men han sover ikke særlig meget om dagen, vågner tit efter en halv times tid og er ked af det. Så kan jeg lulle ham i søvn igen, men det varer ikke længe før han vågner igen.
Tit får han ikke mere end 10 timers søvn i døgnet, er det ikke lige lidt nok? Jeg er opmærksom på ikke at spise for krydret og løg og kål og den slags. Håber du har et par gode råd. Spørg endelige hvis der er noget du har brug for at vide.
Hilsen BP