Brev:
Afføring - 1 mdr.
12. april 2022
Alder:
1 mdr.
Afføring - 1 mdr.
Hej Helen.
Har en dreng på 6 uger der får modermælkserstatning allomin 1 syrnet, han døjer med forstoppelse og vil ikke ligge på maven fordi det gør ondt! Han presser og bliver rød i hovedet og der sker ikke noget og kommer ikke altid af med afføring hverdag.. hvad gør jeg, han har været ved kiropraktor, zoneterapi og vi cykler med benene og massage på maven.
Hilsen
En desperat mor