Brev:
Ammeteknik - slubre lyd
2. juli 2018
Alder:
2 mdr.
Ammeteknik - slubre lyd
Hej Helen,
Jeg synes min søn ofte laver nogle "slubre lyde" når mælken løber til, er det normalt eller er det et tegn på dårlig teknik?
Som du ved fra tidligere breve har vi haft lidt opmærksomhed på amningen ift. opstarten, og føler mig desværre stadig nogle gange lidt i tvivl om det fungere helt.
Med venlig hilsen
Kris