Brev:
Amning efter kort og lang lur
26. juni 2018
Alder:
2 mdr.
Amning efter kort og lang lur
Hej Helen,
Du anbefalede i mit tidligere brev at jeg holdte lidt igen med amningen efter en kort lur for at sikre min søn ikke slatspiser og slatammer.
Jeg har forsøgt at gøre det et par gange, men han bliver ked af det og giver meget tegn. Så jeg har selvfølgelig ammet ham.
Jeg har forsøgt med sutten for at strække ham lidt, men jeg synes ikke det virker.
Vil du også anbefale jeg venter med amning efter en lang lur?
Hvis jeg eksempelvis får ham til at sove 2 timer, skal jeg så også vente med at give ham mad til han skal sove igen eller skal han så have mad lige efter lur og igen lige inden lur?
Hvis ja, hvornår skal "hovedmåltidet" så ligge? Skal han have mest lige når han står op også bare en tår når han skal ud igen eller omvendt?
Med venlig hilsen
Kris