Brev:
Sveder meget under amning
23. maj 2018
Alder:
0 mdr.
Sveder meget under amning
Hej Helen,
Mit barn sveder meget når han ammer.
Der er jo meget varmt i disse dage, men nogle gange bliver han helt våd, hovedsagdeligt i hårbunden.
Det er ikke hver gang vi ammer - Han har ikke ret meget tøj på, det sker også når vi ligger hud mod hud.
Er det almindeligt?
Med venlig hilsen
Kris