Brev:
Gravid og hånd-, fod- og mundsyge
4. oktober 2023
Alder:
0 mdr.
Gravid og hånd-, fod- og mundsyge
Hej Helen
Jeg er gravid i 5 måned, og vi skal i weekenden til familiefødselsdag hos min svigerfamilie.
Vi har lige fået at vide, at min mands niece (brors datter) netop har haft hånd-, fod og mundsyge, og jeg er derfor i tvivl om, hvorvidt jeg bør blive hjemme fra festen.. Kan der ske noget ved, hvis jeg bliver smittet?
Håber du kan hjælpe,
Tak,
Pernille