Brev:
Vuggedød og sovestilling
20. december 2023
Alder:
0 mdr.
Vuggedød og sovestilling
Kære Helen
Jeg er netop blevet farmor til en dejlig lille dreng. Fødslen er gået godt og alle har det godt, så det er dejligt :)
Vi kom dog til at diskutere sovestilling og anbefalinger. Da min søn blev født var anbefalingen, at alle børn skulle sove på maven, og så vidt jeg husker, skulle min datter, som er lidt yngre, sove på siden. Og nu er anbefalingen tilsyneladende, at børn sover på ryggen...
Min søn og svigerdatter skal selvfølgelig gøre som anbefalingerne siger i dag, men jeg undrer mig bare over, hvorfor det skifter så meget. Min svigerdatter foreslog, at jeg skrev til dig og spurgte, så det være hermed gjort.
Venlig hilsen
En glad farmor