Brev:
Amning og ro
30. maj 2004
Alder:
2 mdr.
Amning og ro
Er det en myte eller kan modermælken være 'urolig' således barnet også bliver det?
Jeg husker ved amningen af min datter i 1967 at skulle til en fødselsdag og det var første besøg udenfor hjemmet. Alt var godt tilrettelagt og alligevel blev min datter lige efter amningen urolig og skulle skiftes op til flere gange før vi kunne forlade hjemmet.
En anden datter har nu fået sin anden søn (2 måneder), han græder meget og jeg tror min datter har 'gang' i for mange ting samtidig med hun dog har rigeligt mælk. Da jeg ammede hende (hun er min tredje datter) hvilede jeg mig ½ time før amningen, hun var et roligt barn. Jeg ved godt børn er meget forskellige, men vil meget gerne vide om mælken kan blive urolig?
På forhånd tak