Brev:
Amning og hårfarvning
19. maj 2004
Alder:
2 mdr.
Amning og hårfarvning
Mit spørgsmål går på om man må farve håret, når man ammer. Jeg har tænkt på at farve det med hennapulver, for nu skal der ske noget nyt med mit udseende.