Brev:
Basker med armene
1. april 2024
Alder:
2 år, 2 mdr.
Basker med armene
Hej Helen
Er nød til at udtrykke en bekymring, som er kommet på det sidste. Som vi snakkede om sidst, er vores datter braget ind i 2-års alderen med fuld fart og hun er virkelig meget bestemt/humørsvingninger for tiden.
Min bekymring er dog, at hun er begyndt at baske med armene sådan op og ned når hun bliver ivrig eller spændt. Er det normalt når hun nu er 26 mdr?
Med venlig hilsen