Brev:
4 måneder fladt baghoved
9. april 2019
Alder:
4 mdr.
4 måneder fladt baghoved
Kære Helen
Min lille søn på 19 uger, er blevet flad i baghovedet, trods at vi har været meget opmærksomme på at ligge ham på maven, og vi har brugt hjertepude.
Han er nu 4 måneder, og jeg tænker om det kan nå at rette sig, eller om det er for sent? Hvis vi kan nå at gøre noget, hvad vil du så anbefale?
På forhånd tak for din hjælp :-)
Hilsen
Alex mor