Brev:
Opklarende spørgsmål middagslur
7. februar 2023
Alder:
2 år, 11 mdr.
Opklarende spørgsmål middagslur
Kære Helen.
Tak for dit gode og grundige svar på mit spørgsmål om putning natmad osv.
Jeg har læst det flere gange nu og må indrømme at jeg ikke helt kan finde ud af hvad dit forslag er og har nok brug for at have det lidt mere i punktform og skåret i pap.
Så dette brev for at se om har forstået det rigtigt.
- Mener du at middagslur eller dens længde kan 'æde' af nattesøvnen? Ved ikke om det lød som om vi gerne vil af med den?
Vi synes egentlig den fungerer fint bortset fra at han også burde sove så længe i
Har jeg forstået den plan du foreslår rigtigt?
- starte med at han skal tidligere op 6-7 de dage vi ikke skal møde - og samtidig senere i seng ?(1930)for at indføre nyt putteritual?
(Så bliver han da meget afhængig af lang middagslur i en periode/periode med stor søvnmangel. Der går vel også tid med at det stadigtager lang tid putteselvom han er træt. )
- Efter 2-3 uger begynd at afkorte Lur og Ryk puttetidspunkt frem -dvs til tidligere? Jeg forstår ikke helt hvordan han så får dine 12-13 timer
Tusind tak for hjælpen
Med venlig hilsen
Stina