Brev:
Godt råd til stop af aftensutteflaske
22. august 2022
Alder:
15 mdr.
Godt råd til stop af aftensutteflaske
Kære Helen
Jeg har skrevet til dig før mht hjælp til at få mine tvillinger til at sove/falde i søvn i egen seng, og dit råd har været til kæmpe hjælp, så det er så dejligt.. TUSIND TAK
Nu kommer der så et spørgsmål til hvor du forhåbentlig også kan være behjælpelig.
Som jeg skrev i det tidligere brev mht til putning, skal vi også have afskaffet deres aftenflaske (natflasken er afskaffet) De får deres aftenflaske i deres seng og derefter sover de.
Men nu er de snart 15 måneder så synes det er på tide den skal stoppes. Men hvordan skal vi gøre det?
De spiser aftensmad ca. kl. 17.30-17.45 og bliver lagt i seng med flaske ca. kl. 19.00
Kærlig hilsen
Therese