Brev:
13 mdr og mange opvågninger
14. januar 2021
Alder:
13 mdr.
13 mdr og mange opvågninger
Hej Helen.
Nu står vi så i den situation hvor vores søn faktisk har smidt sutten helt af sig selv og har den sidste uge slet ikke ville have noget med den at gøre. Hverken om dagen, i barnevognen eller når han skal sove. Hvilket jo en rigtig fint og som vi tænkte ville hjælpe på hans sove situation. Men de mange “opvågninger” fortsætter og vi er stadig ved at gå op i limningen.
Har du nogle andre råd eller idéer til hvad vi kan gøre?
Kærlig hilsen
Louise