Brev:
Søvn og tænder - 11 mdr.
7. august 2019
Alder:
11 mdr.
Søvn og tænder - 11 mdr.
Hej Helen,
Atter engang 1.000 tak for en dejlig brevkasse.
Jeg håber du kan hjælpe mig lidt, da jeg snart ikke aner hvad jeg skal gøre.
Min datter på 11 mdr. (bliver 1 år d. 01/09) er begyndt at være meget længe oppe om natten, det har nu stået på et pænt stykke tid og i nat var det så 2 timer :-( nej det er godt nok ikke helt så sjovt, da man også gerne vil prøve at få en hverdag til at hænge sammen, det kan dog være alt fra 30 min. til ja 2 timer. Om natten tilbyder jeg hende ofte en flaske, da hun ikke drikker meget inden hun skal i seng.
Hun er ved at få 3 tænder som naturligvis gør ondt og hun er ikke så meget for at spise i løbet af dagen, så det ender ofte med, at jeg må tilbyde hende 2 ekstra flasker i dagstimerne (som hun næsten ikke drikker af), men jeg vil jo helst ikke have at hun er sulten.
Hun er ofte meget sur og hendes humør svinger utrolig meget, der skal ingenting til før hun begynder at græde fuldstændig hysterisk.
Kan hendes søvn og humør have noget at gøre med, at vi er begyndt at ændre hendes dagsrytme, så hun kun sover 2 gange om dagen? Normalt har hun altid haft en lille lur omkring kl. 16:00 - 16:30.
Jeg håber du kan hjælpe mig eller er dette blot en periode pga. tænderne?
Med venlig hilsen
Christina