Brev:
Min datter sover ikke middagslur i vuggestuen
18. februar 2019
Alder:
2 år, 5 mdr.
Min datter sover ikke middagslur i vuggestuen
Hej Helen.
Min søde datter på 2,5 år er begyndt siden det nye år kun at blive tilbudt sovetid kl 12 til 14 i vuggestuen. Er de under ti børn der skal sove, rykker de sovepladser til et andet rum tætter på larmende børn.
Her har hun kun to gange kunne sove fordi hun har været vildt udkørt. Pædagogerne gør det for at have en pædagog mere i køkkenet. Jeg er frustreret for jeg mærker hun samtidig bliver mer urolig om natten ( hun bearbejdet meget især om natten ) og springer hun en lur over får ingen i hjemmet søvn.
Hun er også mer mor pylret for tiden og mer pylret.
Er det noget udvikling hun er i færd med eller er det min bange anelser om hun ikke kan rumme mere altså er fyldt op med indtryk?
Hilsen en frustreret mor