Brev:
Rejser sig og går ud - Hva så nu?
20. september 2018
Alder:
21 mdr.
Rejser sig og går ud - Hva så nu?
Hej Helen.
Vores mindste er 21 mdr, og er begyndt at kunne kravle ud af både tremmeseng og weekendsengen hvis vi er ude, er det ikke meget tidligt?
Hvad er dit bedste råd, skal vi allerede skifte seng?
Og hvad skal vi gøre når han 2 min efter er blevet puttet pluselig står i stuen og siger hej mor😀
Udover vi følger ham retur og putter igen, men efter 50 gange mister man tålmodighen en smule, og tænker det er tidligt at han allerede selv kan komme ud af sengen 👍
Hilsen
os