Brev:
Fra 2 til 1 lur
6. april 2018
Alder:
13 mdr.
Fra 2 til 1 lur
Hej Helen
Tak for svar på mit brev ang. at det var svært at putte. vores datter. Du skriver at hun stadig skal have 2 lure, men hun når bare ikke at blive træt til nr 2 lur. Fx i går, så sov hun fra 9.30 - 10:45 og hun plejer derfor at være træt til en lur ved 14 tiden - men det var hun bare ikke. Hun protesterede meget over at komme i barnevognen og hun faldt i søvn efter 30 min og sov kun 25 min. De dage, hvor hun kun har fået 1 lur her i påsken, har hun ikke udvist træthed inden eller efter. Hun leger, spiser godt og er glad. Så jeg tænker, at hun er klar til kun 1 lur??
Hvis vi arbejder hen imod at hun kun sover 1 lur - skal hun så stadig først puttes ved 19;30 tiden eller hva tid vil hun så kunne være træt?
Hun vil selvfølgelig få 2 lure på de dage hvor behovet skulle være der.
Nu her hvor det tager lang tid at få hende til at sove (hjælper forhåbentlig på det, ved at rykke tidspunktet) Men vil det være dumt at få farmor til at passe og putte hende? Vi har nemlig et arrangement næste weekend, hvor vores datter skal passes og puttes af farmor.
Mange hilsner
Tine