Brev:
Søvn det har stået på længe
19. oktober 2017
Alder:
3 mdr.
Søvn det har stået på længe
Hej
Tak for dit svar.
Jeg har din bog men synes ikke rigtig jeg kan finde noget der kan bruges i den og alt er simpelthen prøvet.
Tror du det vil hjælpe på hendes søvn at starte op på grød? Ved godt man først skal starte ved 4 måneder men jeg er villig til at prøve alt efter ikke rigtig at have sovet i snart 3 Måneder.
Tror du hendes søvnmønster ændre sig af sig selv på et tidspunkt eller er der noget jeg skal gøre for at hjælpe hende? Hun nægter at have sovepose på og et svøb bryder hun ud af.
Med venlig hilsen
Den trætte mor Hanne