Brev:
Voksendyne
1. juni 2012
Alder:
4 år, 2 mdr.
Voksendyne
Hej Helen
Er der nogle foreskrifter omkring hvornår børn må bruge en voksen dyne og en "rigtig" pude? Vores søn er lang 110 cm og vil gerne have en længere dyne:-)
Hilsen Linda