Brev:
Renlig om natten
30. januar 2024
Alder:
4 år, 6 mdr.
Renlig om natten
Hej Helen
Min dreng på 4½ år tisser stadig i sin ble om natten. Han har været renlig om dagen siden han var ca. 3 år gammel. Jeg oplever, at bleen virker lidt mindre fyldt om morgenen, end tidligere og enkelte nætter har bleen faktisk været tør om morgenen, men det kan tælles på én hånd. Det virker dog som om, at hans tisseri er aftagende.
Vil det være en god idé at hjælpe ham på toilettet om aftenen, før vi f.eks. går i seng? Er det forkert at tage bleen af ham - jeg mistænker, at han måske ikke fornemmer, at han tisser, fordi bleen suger så godt som den gør?
Venlige hilsner
Caro