Brev:
Søvnfaser - 3 mdr.
7. december 2011
Alder:
3 mdr.
Søvnfaser - 3 mdr.
Hej Helen!
Min søn er nu 3 mdr gammel. Hvornår kan jeg rent teoretisk forvente at han sover dybest i hans middagssøvn? Altså hvor lang tid efter han er faldet i søvn.
Med venlig hilsen
NM