Brev:
Holde sig tør om natten
22. januar 2024
Alder:
4 år, 2 mdr.
Holde sig tør om natten
Hej Helen
Min dreng, Noah, er nu blevet 4 år (i november). Han har været fuldstændig renlig siden han var 3 år gammel, og der har næsten ikke været nogen uheld. Men han bruger stadig ble om natten. En gang imellem kan vi være heldige, at bleen er tør om morgenen, men det er meget sjældent. Ofte er den tung og han tisser rigtig meget.
Er det normalt, at han stadig tisser så meget om natten? Kan det være en god idé at følge ham på toilettet sen aften, så han kan tisse af, før vi f.eks. går i seng?
Kærlig hilsen
Noahs mor