Brev:
Pottetræning - hvornår
9. december 2020
Alder:
15 mdr.
Pottetræning - hvornår
Kære Helen
Lige et hurtigt spørgsmål: Hvornår ved jeg, at Lasse er klar til pottetræning?
Han er begyndt at gå ud på badeværelset, og stille sig og tisse op af toilettet ;) - Jeg tænker, at det derfor måske er tid? I givet fald, hvornår og hvordan?
Bedste hilsner,
Lasses mor