Brev:
Cyklus efter fødsel
16. maj 2024
Alder:
16 mdr.
Cyklus efter fødsel
Hej Helen
Jeg har denne gang et spørgsmål, som ikke direkte vedrører mine børn, men mig selv.
Jeg fødte min datter for 16 måneder siden og har fortsat ikke fået min menstruation endnu.
Jeg fuldammede hende længe, da hun nægtede andet mad, men ammer nu kun til natten og om natten. En gang i mellem når hun kommer hjem fra vuggestue også, da hun søger det der.
Med min første fik jeg min menstruation efter 7-8 måneder. Måske jeg ammer mere om natten, som jeg er i proces med at skære ned på, men ellers er der ikke den store forskel i “forløbende”.
Det er ingen hemmelighed at jeg har nok at se til, men hvad kan årsagerne skyldes til at det fortsat ikke er kommet?
Venlig hilsen Mig :)