Brev:
Væk med sut eller ej?
21. maj 2023
Alder:
3 år
Væk med sut eller ej?
Hej Helen
Vi har for ca 3 uger siden taget sutten fra vores 3 årige dreng. Tandlægen sagde, at det var nødvendigt, så vi tog beslutningen om at fjerne den. Og vi havde talt om, at når han blev 3 år så skulle det være slut med sut. MEN - det går ærligt talt ikke særlig godt. Han er rigtigt ked af det, går mere eller mindre og jamrer hele dagen, spørger efter sin sut, og han vågner også og græder om natten.
Derfor er jeg i tvivl om, hvorvidt jeg skal give ham sutten igen eller hvad tænker du? På den ene side, er det jo dumt, når han nu har undværet den i 3 uger, på den anden side, er det næsten ikke til at holde til den gråd og jamren dagen igennem...
Hvad tænker du?
Kærlig hilsen
Den suttetrætte mor