Brev:
Ulvetime - 15 mdr.
28. november 2019
Alder:
15 mdr.
Ulvetime - 15 mdr.
Hej Helen,
Ja jeg tænker, at alle kender ulvetimen og ligesom jeg ikke er super glad for dette tidspunkt.
Er der en måde hvorpå man måske kan minimere de hysteriske udbryd?
Jeg går hjemme med min 15 mdr. datter og da vi også spiser alene uden far, skal jeg selv lave maden osv. Dette bliver ofte med skrig og hysteriske anfald fra hendes side, da jeg ikke kan være hos hende hele tiden pga. madlavningen - ofte ender det faktisk med at jeg bliver utrolig stresset over situationen. Jeg forsøger at have hende med i madlavningen, men når vi begynder på de varme ting osv. kommer hun ned på gulvet, hvilket ikke falder i god jord....
Er det bare sådan det er, at man har den time, hvor ens barn er total umuligt eller kan man hjælpe det lidt på vej, så vi begge får en god slutning på dagen?
Jeg ser frem til at modtage dit svar og hav en dejlig dag.
Med venlig hilsen
Christina