Brev:
Modermælkserstatning, forskel
6. juli 2020
Alder:
3 mdr.
Modermælkserstatning, forskel
Hej Helen,
Jeg vil gerne høre om du kender forskellen på modermælkserstatningen Allomin grøn og gul?
Jeg blander den grønne og den gule Allomin, for at mine tvillinger ikke ender med at få hård mave, dog kan jeg se at de bliver hurtigere mætte og dermed spiser mindre. Er det normalt?
Med venlig hilsen
R