Brev:
Får hun mad nok - 2 mdr.
1. januar 2019
Alder:
2 mdr.
Får hun mad nok - 2 mdr.
Hej Helen,
Så er jeg her igen.
Vi er ved at få styr på hendes søvn rytme så hun tager nogle længere stræk om natten og dermed har nogle flere vågne perioder om dagen. Men jeg er lidt i tvivl om hun får mad nok.. Hun får kun mme og spiser Ca hver 3 time i løbet af dagen de fleste dage og spiser i gennemsnit Ca 140. Men variere meget om det er 100 ml eller 180 ml og hyppigheden af måltider varierer også.men typisk hver 3 time om dagen. Nu har hun et par dage sovet rigtig godt om natten men der er gået 7-8 timer mellem hendes sidste måltid om aftenen til det første om natten - er det for længe? Hun spiser "kun" Ca 110 ml om natten også gerne tæt på 170 første måltid om morgenen.
Om dagen er hun en glad og aktiv pige der er begyndt at have 1 længere lur på 3-4 timer også små lure resten af dagen og gerne ikke mere end 1.time ad gangen. Jeg synes det er nogle meget lange stræk hun har uden mad - skal jeg være bekymret over det? Jeg har forsøgt at tilbyde hendes 1 flaske sen aften men hun afviser den selvom det er 3 eller 4 timer siden sidste måltid også spiser hun først om natten gerne ved en 3 eller 4 tiden.
Med venlig hilsen
Charlotte