Brev:
ACD dråber i stedet for D dråber?
23. juli 2011
Alder:
2 mdr.
ACD dråber i stedet for D dråber?
Hej helen
Min søn er fra 4/6-11.
vedr. acd-dråber...har hørt at man ikke må give dem istedet for d-dråber, hvis barnet får mme (noget med at de så får for meget a og c vitamin) ? Jeg ammer min dreng men han få et tilskud af mme om aftenen. (50-100 ml)
Jeg ville dog gerne afprøve disse acd istedet for alm. d-dråber, da han i forvejen er generet af en del luft i maven.
Jeg giver ham også biogaia dråber.
Er det ok at skifte over til acd?
Med venlig hilsen
Stine