Brev:
Hvem er faren?
27. april 2023
Alder:
0 mdr.
Hvem er faren?
Hej Helen
Jeg er så ked af det, for jeg har gjort noget rigtig dumt! Min kæreste og jeg har forsøgt at blive gravide siden nytår, uden at der er sket noget... vi vil rigtig gerne have et barn.
Jeg var i slutningen af februar (24-26 februar) på kursus, hvor jeg var sammen med en mand. Jeg havde menstruation sidste gang den 11. marts - og nu står jeg her med en positiv graviditetstest, og jeg er blevet i tvivl om, om det er min kæreste eller den anden, som er far til barnet. Det er jo mærkeligt, at vi har forsøgt så længe, og jeg så lige bliver gravid nu...
Hvad tror du?
Hilsen
den gravide