Brev:
1. barn 4 måneder - Ønsker 2. graviditet
8. februar 2011
Alder:
4 mdr.
1. barn 4 måneder - Ønsker 2. graviditet
Hej Helen :)
Aller først, tusind tak for en dejlig hjemmeside og brevkasse!!
Min kære kæreste og jeg, fik sidst i september 2010 vores første barn, vores skønne Sebastian som var højt ønsket!
- Han er en utrolig nem dreng og hele graviditeten og dét der herefter følger med, har været en rigtig positiv og god oplevelse for os begge.
Vi er begge af den opfattelse, at det er sundt med søskende og vi elsker begge børn - Vi ser også vores fordele i, som den familie vi er, at vores børn ligger tæt aldersmæssigt - Dette ønsker vi i hvert fald, med ret til fortrydelse senere hen ;).
Idet det hele indtil videre, KUN har været en positiv oplevelse, finder vi overskud, energi og frem for alt LYST, til barn nummer 2.
Vi gør endnu ikke et "ihærdigt forsøg", med sex flere gange dagligt ;) el. Æl test mv. ! Men alligevel ønsker vi at der sker noget!!!!
MIT SPØRGSMÅL LYDER SÅ:
Er dette overhovedet muligt, nu jeg ammer "fuldtid" og endnu ikke har fået menstruation (/Ægløsning) ???
Kan vi gøre noget og HVAD, hvis ja !??? :)
Vi har siden den tilladte tid efter fødslen, dyrket ubeskyttet sex med tanken om, at det gerne måtte ske uden ivrighed fra "vores og begyndelsens" side, hvis du forstår..
Min tanke har i gennem hele graviditeten lydt, at jeg ville amme imellem 4 og 6 måneder og dette fastholder jeg - Så mit udgangspunkt er fremadrettet, at begynde at "trappe ned" ikke stoppe, men "trappe ned" og supplere med andet.
Har du andre bemærkninger end svar på mine spørgsmål, er jeg mere end åben og modtagelig !! :)
Aller venligst og på forhånd tak,
Michelle :)