Brev:
Neglelak og baby
30. december 2016
Alder:
5 mdr.
Neglelak og baby
Hej Helen
Min søn er nu blevet 5 mdr, og får hhv mos/grød og mme. I går har jeg været til wellnessbehandling og fået lagt neglelak på fingerneglene. Jeg synes selv, at det lugter kraftigt - både neglelakken og neglelakfjerneren, som behandleren brugte til at fjerne overskydende neglelak med, og nu tænker jeg på, om det er overhovedet er smart, da min søn ofte sutter på mine fingre, og da jeg ofte rører ved hans sut eller andre ting, som han propper i munden.
Kan du hjælpe mig her?
Mange tak og godt nytår
Kærlig hilsen
Suzie