Brev:
Sove på maven - 5 måneder
24. marts 2024
Alder:
5 mdr.
Sove på maven - 5 måneder
Hej Helen
Jeg skriver, fordi vores datter er begyndt at trille om på maven, når hun sover.
Når jeg putter hende, så lægger jeg hende altid til at sove på ryggen, men nu har jeg et par gange oplevet, at hun ligger og møffer rundt om natten og når jeg så tjekker op på hende, så har hun fået sig lagt på maven.
Hun er først lige begyndt at trille omkring om dagen og jeg oplever ofte, at det virker mere som held, når det sker. Jeg er derfor bange for, at hun ikke er i stand til at vende sig selv når hun om natten pludselig triller om på maven?!
Hun er 5 måneder nu :)
God påske!
Kærlig hilsen
M