Brev:
Baby udenfor
29. april 2014
Alder:
5 mdr.
Baby udenfor
Kære Helen,
Du oplever muligvis jeg kredset lidt om det samme, men skal lige høre...
Er det okay at baby kommer med udenfor og ligger på et tæppe nu her i det gode
forårsvejr og senere sommer vejr?
Er logikken "bare" at hvis baby ligger og leger udenfor, skal man sørge for et til lag tøj end hvis baby ligger beskyttet i læ i barnevognen?
Og så ligge i skyggen?