Brev:
For tidligt med overnatning?
6. oktober 2008
Alder:
3 mdr.
For tidligt med overnatning?
Hej Helen
Jeg er ny her på siden og har virkelig brug for et svar.
Jeg har en søn på 3 mdr + 1 uge som stortrives. Vejede 4534 ved fødslen og vejer nu 8 kg, så han er en stor dreng!
Han blev passet for 1.gang her i weekenden hos farmor og farfar som han er tryg ved. Jeg var meget i tvivl om det var for tidligt og er det faktisk stadig.
Pasningen gik fint. Vi afleverede ham ved 14 tiden og kørte hjem ved 15.30 tiden. Han var ude at sove i barnvognen til ca 17.30, hvor han herefter fik en flaske, fik en igen kl. 20.30 og blev tilbudt igen kl. 21.30, hvor han spiste ca 100 ml og faldt herefter i søvn hos farmor. Han vågnede kl. 5.30 hvor hun gav ham en flaske og en tør ble og så sov han til kl. 9.15. Vi hentede ham kl. 10.
Da vi kom skulle han lige se os an og tro mig, hvor gjorde det bare ondt. I nat (første nat siden han blev passet) vågnede han i et skrig og måtte trøstes og har egentlig drømt en del. Idag har han været meget pylret og let til tårer. Pludrer og smiler stadig meget, men pludselig bliver han ked af det, når jeg snakker med ham.
Mit spørgsmål er så: Har det været for tidligt at få ham passet ude? Har han svært ved at genkende mig (lyder måske dumt), men det skærer i hjertet, når han før han blev passet altid var i stort smil, når jeg snakkede til ham og han så pludselig bliver ked af det, eller er det bare tilfældigt?
Jeg har virkelig været ked af det og har følt at min lille dreng ikke kunne kende mig. Er jeg helt tosset og er det for tidligt at få ham passet ude?
Den triste