Brev:
Amning og vægttab - 3 mdr.
20. februar 2004
Alder:
3 mdr.
Amning og vægttab - 3 mdr.
Jeg har efter min fødsel for tre måneder siden tabt mig meget, så jeg nu vejer mindre end jeg gjorde før graviditeten. I forvejen var jeg meget slank, men nu vejer jeg kun omkring 48 kilo (ca.165 cm. høj). Dette er jeg selvfølgelig meget ked af, men har altid haft meget svært ved at tage på.
Jeg ammer mit barn 100%, men vil da gerne vide om min undervægt har betydning for fedtindholdet i modermælken.