Brev:
Nedløbsrefleksen
16. juli 2019
Alder:
2 mdr.
Nedløbsrefleksen
Hej Helen
Jeg vil høre om du vil forklare lidt om nedløbsrefleksen og hvordan den fungerer?
Jeg oplever nemlig at min datter kan sætte den igang flere gange under en amning, hvilket undrer mig, da jeg troede der var en gang tynd mælk pr. amning?
Med venlig hilsen
en mor