Brev:
Ammenedtrapning 9 måneder
26. august 2018
Alder:
9 mdr.
Ammenedtrapning 9 måneder
Hej
Min søn er 9,5 måned og jeg ammer to gange i døgnet, til middag/eftermiddagslur samt til aften. Han ligger til mindst 15 min og ammer ved begge bryster.
Jeg har for nyligt trappet ned fra tre amninger. Burde jeg give modersmælkerstatning i løbet af døgnet for at sikre nok kalk? Jeg tilsætter pulver sv.t. ca 1dl (3dl totalt) til morgengrøden, eftermiddagsgrøden samt aftensmaden.
Jeg starter i arbejde om 3 måneder. Jeg arbejder skiftende vagter og kan derfor ikke amme. Hvordan foreslår du jeg trapper ned mod dette?
Med venlig hilsen
Sarah